Ny kläder :)

Publicerad 2011-09-08 15:52:23 i Allmänt

Idag fick vi hem vårat andra paket från DJelite. Som en bokklubb men man får hem ett paket med kläder varje månad :)
Har betsält så att det kommer hem killkläder, än så länge så är jag jätte nöjd. Bra kvalite, bra reglerbara resårer så att byxor passar de flesta. Man kan gå in på hemsidan och kika på kommande månads klädpkaet och om det är något man inte gillar så kan man avboka det paketet. Alla kläder som kommer varje månad ska vara lätta att matcha med föregående eller kommande månadskläder. Även väldigt säsongsbetonat och då även finkläder till jul som kommer i November/december.
Som sagt bara haft det här i två manader nu men kan verkligen rekomender det, gå in och kika HÄR


Det här fick vi hem idag :) Nästa månad så skulle det vara ett par mjukisbyxor och två stycken tröjor.



Byxorna har snygga detaljer på baksidan också, lite text och snygga fickor.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela