Ny mobil!

Publicerad 2011-09-05 22:23:47 i Allmänt

Äntligen har jag nu fått en ny mobil :) Men just nu så vet jag inte ens hur man ringer med den... Varför skaffade jag inte en med knappar? Haha... :)
Blev inte alls en av de två jag tänkt välja mellan, blev den osm jag var inne på från början av anledningen att det var den mobil de fått in minst service årdrar på. Vill inte ha en till mobil som är inlämnad mer på service än vad jag har den. Just det, det blev en HTC Sensation. var lite osäker men tydligen så har man 14 dagar på sig att testa, är man inte nöjd så får man byta efter två veckor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela