Önskar mig

Publicerad 2011-09-11 22:54:48 i Allmänt

Har börjat få lite frågor om vad jag önskar mig i present, tycker det är jätte svårt men kommit på några saker. En del kanske lite tråkig, Presentrkot på Ticket, Mio, Ticnet, MQ, Carmen eller annan trevllig inredningsbutik och på Spa.
Halsband och armand är alltid trevlig att få, är så dålig på att köpa sånt själv. Champagne eller en bra flaska rött, eller kanske en vinprovning?
Surfade runt lite nu och kom då på några saker som jag tänkt på flera gånger att det där skulle ju vara perfekt att önska sig i present.

   Härliga formar från IB Laursen. Har en liten och en mellan i rosa. Skulle vilja ha flera små formar då det är perfekta portionsformar eller en stor.


Underbar ugnsform från Rice,  finns i flera färger och storlekar. Gillar den lila, rosa eller kanske en blå? Den får inte vara allt för stor.




Den här "bunken" från Rice är också så härlig, tänk vad mycket roligare det blir att baka om man hade den här :)


Gå in och kika på Nordljus så hittar ni massor av härlig inredning, kläder, smycken m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela