Rönningeby

Publicerad 2011-09-03 19:25:42 i Allmänt

Blev en heldag ute i naturen idag :) Vi plockade upp Jennifers kommis Linnea vid 11 tiden och sen bar det av mot Täby, det var By fest/Höstmarknad på Rönningeby och en del folk där. Barnen fick måla, det var Roslagsmålarna som hade fixat det. Mycket uppskattat, vi fick många fina målningar med oss hem :) Sen så fanns alla djur där som vanligt och man fick gå och klappa getterna, titta på kaniner, höns, grisar, kor och hästar. Ponnyridning var självklart höjdpunkten :)
Efter Rönningeby så åkte vi hem till Carina, min moster och fikade. Vi blev några stycken :) Magnus åkte till jobbet vid 13 tiden så han fick inget fika.
Hemma efter kl.16, barnen trötta och jag helt slut! Haft spänningshuvudvärk hela dagen och känns som om jag håller på att åka på nackspärr. Men vi är mycket nöjda över dagen!



Gissa vem som ska få den fina målningen? ;)




Magnus hann vara med en liten stund innan han åkte till jobbet



Hampus rider på största hästen, han fick välja själv :)







Tjejerna står i kö för att få rida







Fler bilder kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela