Sjuk liten kille

Publicerad 2011-09-16 22:09:57 i Allmänt

Barnen blev hämtade av farmor idag så jag åkte dit för att hämta upp dom efter jobbet, blev bjuden på  middag också. Både jag och Lotta tyckte att Hampus kändes lite varm och var inte lika livlig som han brukar vara, och när vi kom hem så tog jag tempen som då visade att han hade lite feber. Nu ligger tempen runt 38 så han är inte jätte varm men det blir till att vara hemma under dagen imorgon så han får vila. Tror inte att det ska vara några problem för mig och Magnus att åka iväg på festen imorgon, Sofie ska vara hemma hos oss och passa barnen och vi ska inte åka förrän ca.17.30
Han verkar inte dålig på något annat sätt så jag hoppas att det ger med sig snabt.

Nu är jag jätte trött, funderar faktiskt på att gå och lägga mig redan nu. Var nog väldigt länge sen jag kom i säng före kl.23 isåfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela