Sjukstugan här

Publicerad 2011-09-20 11:47:20 i Allmänt


På vägen hem igår fick jag veta att Jennifer fått åka hem 1 timme tidigare från träningen, hon hade jätte ont i huvudet. Straxt efter att jag kommit hem så kräktes hon också, hon sa att hon hade jätte ont i huvudet och därför hon kräktes. Sen blev det lite bättre med huvudvärken.
Hon sov bra hela natten och sen har hon kräkts en gång nu på morgonen.
Troligtvis så är det som tidigare hennes sätt att reagera när det varit för mycket. Nu när skolan börjat så har hon varit väldigt trött. Vi ser till att hon kommer i säng i tid men hon har jätte svårt att somna och sen jätte trött och svårväkt på morgonen. Hon behövde nog en dag nu att bara vila. Har som sagt hänt förut, brukar bli så 1-2 gånger per år sen hon var runt 3 år.
Får se om vi behöver vara hemma med Jennifer imorgon?

Hampus är hemma idag också, han är frisk nu men behövde en extra dag att återhämta sig då han har varit väldigt trött och hängig.

Och själv har jag ju då halsen, men som börjar bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela