Trevlig kväll

Publicerad 2011-09-18 19:44:49 i Allmänt

Vilken helt underbar och trevlig kväll Jenni bjöd på igår :) Hon skrev i inbjudan att det utlovades årets röj, och de måste jag ju säga att det blev!
Kom inte i sägn förrän närmare 04.30, helt galet.
Blev inte så många bilder tagna igår, hade fullt upp med att umgås med härliga människor och att dansa. Kan nog inte komma på när jag dansade så mycket sist. Ett under att jag höll mig uppe på dom klackarna jag hade så länge. De andra gav upp och dansade barfota men jag tycker inte om att vara barfota och unviker det så långt det bara går. Idag blve det dessutom en power walk på 40 minuter så jag lär nog känna av träningsvärken imorgon.

Bjuder på några bilder från gårdagen, vilket tyvärr nte blev många som sagt.



Överfullt presentbord som Jenni ska börja ta sig igenom



Nilla och Jenni



Claes och Magnus



Även jag kom med på bild

Kommentarer

Postat av: cia

Publicerad 2011-09-19 13:22:13

vad jättefin du är med lockar i håret!!! =)

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-09-19 13:30:51

Tack så mycket! :)

Gjorde det ofta för några år sedan men det tar ju sån tid. Fick bokstavligen talat damma av locktången i lördags, haha :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela