Vinterkläder fixat!

Publicerad 2011-09-03 21:51:33 i Allmänt

Gäller ju att vara ute i god tid :) Idag sprang jag in i Täby C där jag hade en vinterjacka till Jennifer och en overall till Hampus undanlagt. I år testar vi två nya märken, eller helt nya är dom väl inte men nya för oss. Jennifers jaca är från cupcake och Hampus overall från Isbjörn (tidigare Nanook). 
Jennifer jacka är både snygg och en funktionsjacka så den är jag riktigt nöjd över, slipper vi köpa en varm funktionsjacka och en finjacka. Hampus overall ska vara en av de bästa när det gäller barnkläder, Pop har haft runt 12000 i vattenpelare vilket är väldigt bra och de bästa jag känt till men den vi köpt nu har 20000 i vattenpelare. Så han ska absolut vara torr och varm i vinter :) Kan behövas bra vattenpenlare när man bor här i stockholm då det ofta är blött och slaskigt (med undantag för de senaste 2 åren).

En bild på Jennifer med nya jackan på, sen ska vi bara hitta ett par snygga och bra täckbyxor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela