Behöver ork

Publicerad 2012-04-15 22:37:37 i Allmänt

Ingen bra helg för min del, lite orolig hur morgondagen blir då jag ska jobba.
Vaknad upp igår och hade hemsk yrsel, domningar i händer/armar och flimmer för ögonen. Vet att det enda som hjälper är att lägga sig och vila. Men när ska man ha tid med det när det först är simskola och sen själv med barnen hela dagen? Var riktigt jobbigt!
Stannade kvar på badet efter simskolan, Jennifers kopmpis med pappa kom dit så barnen badade tillsammans och det funkade jätte bra. Sen fick Jennifer följa med dom hem, vi hade sen innan bestämt att jag och barnen skulle komma över på middag sen så det blev perfekt. Så när jag och Hampus kom hem så blev det lite lunch sen låg  vi båda på soffan och vilade i nästan 2 timmar, väldigt välbehövligt.
Kvällen spenderades hemma hos Cia och Kim, skönt med gångavstånd när man går iväg själv med barnen.

Idag har det bara blivit en hemma dag, min nacke är inte alls med idag heller så inte mycket gjort. Blev iallafall en härlig brunch med Amerikanska pannkakor :) Sen behövde Magnus åka till jobbet tyvärr.

Imorgon börjar skolan och dagis igen efter över 1 veckas påsklov, känns som om det behövs nu. Behöver få in de vanliga rutinerna igen, har blivit någon timmes förskjutning nu under lovet när det gäller sovtider.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela