Bilder

Publicerad 2012-04-13 23:59:11 i Allmänt

Laddade över dagens bilder på datorn, men såg då att jag hade några bilder från i onsdags när vi hade besök av Carro och Rachael. Så jag startar med ett inlägg med onsdagens bilder.

Vi satt väldigt länge med barnen och spelade olika spel, alla barnen gillade det.



Här har vi barnen och Carro, redo att spela spel  :)



Snigelspelet, Tempo. Ett av Hampus favoritspel.
Innan hade Hampus och Rachael spelat ballongspelet som Hampus fick av Carro och Rachael i julklapp, det spelas väldigt ofta här hemma.



Sen blev det Hello Kitty, men då behövde Rachael och Hampus lite hjälp.




Och så spelades det Nintendo

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela