Förkyld

Publicerad 2012-04-03 11:53:44 i Allmänt

Vaknade upp imorse och var dunderförkyld, ont i halsen och ont i bihålorna :( Jätte trist då jag hade väldigt trevliga planer för dagen som jag tyvärr fick ställa in.
Så virrig pga. att allt bara blev fel från det att jag vaknade att jag helt glömde bort vad det var för dag idag och vad jag hade inbokat under morgonen.
Lämnade barnen, kryssade i Onsdag på listan på Hampus dagis. Hans fröken stod brevid och skrattade lite och meddelade att det är tisdag idag... Lämnade Jennifer i skolan och gick till bilen och åkte därifrån.
5 minuter senare så ringer min mobil, dagis som  ringer. Jag förstod inte alls varför och funderade på om hana ramlat, blivit akut magsjuk m.m. Men nej, de hade sett att jag åkt därifrån och undrat om jag glömt bort utecklingssamtalet som vi skulle ha 8.30 (direkt efter lämning). Hmmm.... bara erkänna att jag hade helt glömt bort det, hade ju som sagt inte ens koll på vilken dag det var.... Vände bilen och kom faktiskt dit 2 minuter i halv, så jag kom i tid :)
Jag pratade med Magnus om det senast igår och hade lagt upp dagens planer efter utvecklingssamtalet, förstår inte hur jag kunde glömma bort det så där?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela