Nu får det vara nog

Publicerad 2012-04-10 17:46:53 i Allmänt

Kan inte den här envisa förkylningen förvinna, så fruktansvärt less nu. Dels så är jag allmänt hängig och trött men framförallt så vill jag träna. Hade precis kommit igång med träningen igen, och det var så roligt! Har inte kunnat träna nu på 1,5 vecka och det är frustrerande.

Har påsklov nu iallafall :) Idag var vi iväg med min mamma och systrar och hällsade på min morfar. Imorgon så ska vi träffa Carro och Rachael och sen så ska Jennifers kusin Alva komma hit och sova över. På torsdag så ser det ut att bli ett besök på skansen (kanske borde kolla vädret?) Fredag har vi än så länge inga planer, inte helgen heller. Så om någon vill hänga med mig och barnen så hojta till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela