Överraskad :)

Publicerad 2012-04-05 09:15:47 i Allmänt

Var med Hampus i Täby Centrum i Tisdags och åt glass efter att vi varit hos läkaren för att titta på hans rygg. Han har klagat en del på att den gör ont, men ingen aning om vad det kan bero på.
Så efter läkarbesöket så gick vi och åt glass och efter en liten stund så blev vi väldigt glatt överraskade då Carro och Rachael kom förbi :) Något förvånad måste jaga ju säga att jag blev, de bor ju på Irland så inte var dag man springer på varandra i centrum.
De hade precis kommit till Sverige och stannar över påsken, så gårdagen spenderade vi med dom.

Vi testade ett nytt lekland igår, Lekiz i Åkersberga. Kan verkligen rekomendera det stället, lagom stort och fräsht. Nu när vi var där så var det bara mina barn och rachael först, sen kom 2 familjer till så det var ju väldigt lugnt.
Barnen hade jätte roligt och var väldigt glada över att få träffa varandra :)

Blev även lite utelek för barnen med deras kusiner igår också, häligt med lite frisk luft nu när våren börjar komma. Men det får gärna sluta blåsa så kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela