På Lek & Bus med barnen och de leker för f...

Publicerad 2012-04-27 14:30:46 i Allmänt

imag0472 (MMS)

På Lek & Bus med barnen och de leker för fullt :) om en timme kommer Sofie hit också, hon ska hjälpa Jennifer att träna en sista gång inför trampolintävlingen som är imorgon. De har ganska bra studsmattor här som hon kan hoppa ordentligt på. Hampus har varit ledig hela dagen, blev en mysig förmiddag hemma med honom. Jag hann åka till gymmet också innan Magnus åkte till jobbet, jätte skönt. Ikväll så ska Jennifer på skoldisco :) Vi ska åka och hämta upp en klasskompis på vägen, de vill inte komma dit själva. verkade va några stycken tjejer från klassen som skulle gå, så dom får det nog jätte kul! Tidigare i veckan var de lite osäkra då det mest hade varit större barn på förra discot.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela