Svårt att få dom båda bra på bild, och för...

Publicerad 2012-04-20 00:33:16 i Allmänt

imag0466 (MMS)

Svårt att få dom båda bra på bild, och för att göra det lite svårare så firade jag med mobilen.... Idag blev iallafall båda barnen nyfrissade, var verkligen på tiden! Vi har försökt ett tag med Hampus men han har inte vågat, alltid klippt honom hemma tidigare. Men hos rätt frisör med cool Audi som han fick sitta i så gick det utmärkt :) Jennifer bestämde själv hur hon ville ha håret och då blev det kort. Blir nog jätte bra då hon hatar att borsta håret, mindre tårar varje morgon :) Blir alltid tårar då håret ska borstas...

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2012-04-26 18:55:56

Åh så fin Jennifer är i kort! Elin vägrar klippa sig kort fast jag försökt övertala henne, jag tycker det är så fint! Hampus blev en riktig cooling :) kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela