Tävling och kalas

Publicerad 2012-04-29 13:26:20 i Allmänt

Igår var det som sgat trampolintävling för Jennifer, hon var jätte duktig :) Plaseringen kanske inte var jätte bra men hennes pprestation var bra, och hon verkade vara bar mycket mindre än alla andra deltagare. Kanske att 1-2 stycken kan ha varit 7-8 år men annars så såg de festa ut att vara 10-12 år, någon kanske ännu äldre.
Hon och en träningsskompis hade jätte roligt tillsammans hela dagen :) De vara verkligen lika varandra och det var så roligt att de hade varandra under tävlingen, för det är mycket väntan.

Sen bar det av mot Täby och kalas för min lillasyster Jessica, Hampus var redan där då jag lämnade han hos mamma på vägen till tävlingen. Fikade och umgicks med släkten och sen smet jag och min kusin Ida iväg en liten stund för att kika på bikini i Täby C. Hittade faktiskt en som jag hoppas ska funka, jätte svårt att hitta bikini som inte ska knytas/har band runt nacken, fixar inte allas det utan får jätte ont i nacken. Eller så har de inga band alls, och de vill jag inte heller ha då det känns lite jobbigt när man är iväg och badar med barnen... Kan ju funka om man bara ska ligga och lata sig i solen, men det händer ju inte så ofta.
Vi blev kvar hos mamma sen, jag fixade middag och så kom vi inte hem förrän vid kl.21 och då var jag helt slut.

Idag är det bara en slappar dag, myskläder på och fixar med lite av varje. Magnus åkte iväg för ett par timmars städning på dagis, men de hade gått väldigt snabt för dom. Sen är det jobb för hans del. Imorgon är vi däremot lediga hela familjen :)
Ska se om jag kanske orkar plocka fram bakmaskinen och komma på något kul att baka med barnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela