1:a klass

Publicerad 2012-08-22 21:23:25 i Allmänt

Idag började Jennifer i 1an, stora tjejen! Hon har varit ledig hela sommaren, bara varit på fritids förra torsdagen, måndag och tosdag den här veckan. Hon tyckte det var roligt att få träffa alla kompisar som var tillbaka idag, även om hon träffat några under lovet.
Både jag och Magnus var med under uppropet men sen så klarade hon sig själv :) Hon och Theres hade saknat varandra, de har inte träffats på hela sommaren. Jennifer följde med Therese hem sen efter skolana också, hämtade henne vid 18.30 och dom hade haft det jätte bra.
Mysigt med liten stund hemma med bara Hampus, han blir så mycket lugnare när han är själv.
 
Innan vi hämtade Jennifer så passade jag på att köpa mig ett par nya skor. Tanken var att köpa ett par nya easytone skor och ett par gummistövlar. Är inne på mitt andra par easytone nu och de håller ca.1 år så det känns ju väldigt bra då jag går i dom nästan dagligen. Åkte till Hi-sport och kikade, tyvärr hade de inga stövlar i rätt storlek, men slog till på ett par easytone i Gortex istället, de första paret jag hade var ett par sånna och dom var super. De jag har haft nu är kanske lite skönare att gå i men värdelösa om det bara börjar dugga för vattnet går rakt igenom. Så nu har jag ett par nya skor och inget som stoppar mig för att gå ut, oavsett väder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela