City weekwnd

Publicerad 2012-08-13 20:50:08 i Allmänt

Skrev ett inlägg alladels nyss från mobilen om helgen, ser ut där som om det lagts upp men kan inte se det på datorn.... Aja, får se om det dyker upp snart, orkar ju inte skriva om allt.
Bodde iallafall på härliga Hotel Rival hela helgen, lyx! Bild därifrån hade jag bara på mobilen.
Magnus hade bokat ett dubbelrum men vi blev uppgraderade till ett Deluxe rum, stort och härligt. Likandant som vi hade sist, men då hade vi ännu lyxigare med balkong.
 
 
Jätte lyxigt badrum med både bad och dusch, högtalarsystem och alla möjliga tänkbara produkter fanns.
 
 
Frukosten är verkligen något utöver det vanliga, ingen jätte buffé men allt är av hög kvalite.
Och restaurangen är stor och det finns inte jätte mycket rum på hotellet så båda gånger vi bott på hotellet så har det varit jätte lugnt i restaurangen.
Finns menyer på bordet där man kana betsälla in pannkakor, fattigariddare, vitabönor och prinskorv, omelett med valfri fyllning m.m.
Sen kan man även beställa in espresso, cappucino och latte, och även detta ingår i frukosten. Även lactosfritt :)
Riktigt lyxigt måste jag säga, jag bara längtar tillbaka. Sängen på hotellet var till och med mycket skönare än vår här hemma!
Ska ni lyxa till det med hotell i stan någon gång så kan jag verkligen rekomendera Rival. Och jag kan lova att restaurangen är toppen den med ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela