igång!

Publicerad 2012-08-21 12:13:44 i Allmänt

Efter att ha lämnat barnen på fritids/förskola idag så var det raka vägen till gymmet, äntligen få rutin på träningen igen!
Gick över förväntan idag också, extra mycket kondition och ben idag vilket kändes härligt men träningsvärken kommer nog garanterat kännas imorgon. Det jag kör med hantlar och har som mål att fixa till 7/10 verkar redan vara uppnått. Jag kör inte med så tunga hantlar och mitt mål var att kunna gå upp 1kg på alla olika önvingar jag gör, har redan fixata att komma upp 1 kg vid två träningstillfällen i rad, trots dålig dagsform i nacken. Så det känns verkligen jätte lovande!
Så nu ska jag sattsa på magen och rygg framöver, och hålla kvar i det jag nu uppnått med övrigt.
Ryggen är en ordentlig utmaning, får så ont av träningen men vet att jag verkligen behöver få igång musklerna.
Mage har jag inga probem med att träna (eller jag kan ju inte göra vanliga sittups eller träningsmaskiner pga. nacken men man kan träna på andra sätt), har bara ganska så höga mål med magen. Där vet jag att jag faktiskt kan, har haft vältränad mage innan och märker att det är hyfsat lätt att få tillbaka.

2 gånger till den här veckan ska jag till gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela