jag fixade det

Publicerad 2012-08-26 22:55:32 i Allmänt

Jag fixade att jobba hela helgen! Eller jag gick lite tidigare och kom lite senare idag.... men jag var på plats båda dagarna iallafall, även om jag kanske borde stannat hemma idag för kroppens bästa.
Hade fortfarande sjukt ont i nacken efter förra helgens jobb, men då vi bara är 2 som jobbar under helgerna så var jag ju tvungen att komma in. Hade sjukskivit mig utan tvekan om det varit vardag och vi varit 3-4 på plats på jobbet.
Idag så var det klart värst, båda händerna var halvt bortdomnade/stickningar i händerna hela dagen. Har aldrig varit med om något liknande, brukar få det stundvis efter ex. matlagning när jag överansträngt ena handen. Men idag har det suttit i från att jag vaknat och har fortfarande inte gått över. Ibland var det värre och jag skakade när jag skulle hålla i kvitton/bekräftelser och gå igenom med kunder. Dom måste ju undrat vad jag höll på med...

Nu är jag iallafall ledig till nästa Onsdag, så nu ska jag vila och upp mig och sätta fart med träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela