ledig

Publicerad 2012-08-08 16:03:19 i Allmänt

Nästan 2 veckor ledigt nu :)
Igår jobbade Magnus lunch och börjar inte jobba igen förrän måndag eftermiddag, så fem hela dagar ledigt är lyx då semestern är över :)

Igår var vi på Cirkus Scott, pappa och Annelie var också med oss. Det var riktigt bra måste jag säga. Barnen var jätte nöjda och glada så det var en lyckad kväll.

Idag så har det varit städning på schemat, välbehövligt då vi sista veckorna mest bara varit hemma och packat om så det var rätt skitigt.
Ikväll får vi gäster (därav var städning nödvändig), vi ska äta kräftor så det känns skönt att det inte är massor av matlagning som måste fixas med också. Har kvar alla bilder på kameran fortfarande, imorgon har vi ingenting inplanerat så då kanske jag får ro att sätta mig med datorn och fixa med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela