Lunch träff

Publicerad 2012-08-22 21:29:31 i Allmänt

Åkte och hälsade på en vän som jag inte träffat på ett par år nu, sist vi sågs så var Hampus drygt halvåret kan jag tänka mig.
Vi lärde känna varandra när Jennifer och hennes jämnåriga son var bebisar, vi umgicks jätte mycket då. Sen har det blivit lite mer sällan tyvärr. Hampus och hennes andra son är också jämngamla så vi träffades lite när vi var mammalediga då också. Nu har hon fått ytterligare en son, han föddes i Juli.
Var verkligen jätte trevligt att träffas, mysa lite med bebisen och prata men tiden gick alldeles för fort. Vi måste ses snart igen. Dom bor sen något år tillbaka i Stäket, och det tog ju bara 10 min. att köra dit så det känns ju fånigt att vi inte setts på så länge när vi bor så nära varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela