Nordea

Publicerad 2012-08-27 21:16:00 i Allmänt

Blir tokig på Nordea, ska in och betala räkningar nu men som vanligt så är det ju strul..... Varningstext, Just nu kan det ta längre tid än vanligt att slutföra vissa åtgärder. Jo man tackar, har blivit utloggad 3 gånger på 10 min. och fortfarande inte fått igenom de 2 räkningar som jagskulle lägga in. Och via mobilen är ingen ide alls, för den appen funkar ju aldrig!
Börjar seriöst fundera på att byta bank.
 
Uppdatering:
 
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15317250.ab
 
Kanske ska gå över till Handelsbanken som Magnus har och aldrig verkar vara problem med.
Men det känns så jobbigt bara att flytta över e-fakturor och autogiro. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela