pizza

Publicerad 2012-08-13 17:18:12 i Allmänt

Blev så sugen på pizza idag men kände inte för en köpt super flottig, så nu har jag gjort en själv istället. Blev lite annorlundare än vad vi brukar.
Köpte färdigt kitt med deg och tomatsås, riven ost i botten, rökt delikatess skinka. Sen blev det lite olika, hampus ville bara ha ananas, Jennifer presto, fransk lantsalami och ananad, jag hade presto, lantsalamin och en stark italiensk salami. Sen hade jag färsk basilika över pizzan.
Nu står den i ugnen och jag bara väntar och väntar....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela