Skokloster

Publicerad 2012-08-19 22:05:00 i Allmänt

Skrev för några veckor sedan tror jag att vi varit på skokloster med Magnus syster och familj.
Hade några bilder därifrån som jag fick över nu på datorn, dessutom så mailade Claes över massor av fina bilder också. Så det blir inte så mycket text nu utan massa bilder :)
 
 
Här tittar vi på tornespelen (står verkligen stilla i mitt huvud just nu, men visst heter det så?)
Barnen tyckte det var väldigt spännande.
 
 
 
 
Ja vad ska man säga, har de snackat ihop sig eller? ;)
 
 
Här står dom och väntar i kön för att få rida. Söta små ponnys som gick runt, runt, runt...
 
 
Alla "små" kusinerna samlade 
 
 
Hampus var konsentrerad men glad :)
 
 
 
Jennifer tycker så mycket om hästar, så hon var jätte nöjd.
 
Det var även som en liten marknad där vi sedan gick och kikade, köpte riddarklädsel åt Hampus.
Blev ett par timmar på plats och solen stekte, sedan nästan 1 timmes bilväg hem. Gissa om barnen var trötta när vi kom hem? :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela