Stackars Hampus

Publicerad 2012-08-28 22:15:22 i Allmänt

Han ramlade idag när han klättrade i Jennifers rum, klättrar gör han ju jämt men sällan han görs sig ordentligt illa.
Men idag hade han ordentlig med otur, först slog han i huvudet i fönsterbrädan och sen ned på elementskanten.
Blev ett jack på ögonlocket, och det blödde helt galet mycket.
Jag stod i kööket när det hände och höll på att skära rå kyckling.... Så Jennifer var så duktig och tog med Hampus in i badrummet och började hjälpa honom att torka medan jag hann tvätta händerna ordentligt.
Hampus var ju jätte ledsen så jag fick tag i Magnus som ringde löwet och där fick vi en tid 2 timmar senare.
 
Han fick en lätt hjärnskakning och så limmade de ihop såret och satte en tejp över den delen som var djupast.
Jätte skönt att slippa sy! Blir förmodligen ett mindre ärr nu, men skönt att ha uppsökt läkare om han får bestående ärr. För utan läkarbesök så är det inget man kan anmäla till försäkringsbolaget.
 
Försökte få över en bild från mobilen men den har hakat upp sig på blogg.se och lägger över ett gammalt blogginlägg hela tiden....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela