1 December

Publicerad 2012-12-01 16:44:00 i Allmänt

Äntligen December, härliga Julmånad :) Barnen fick öppna första paketen i sina julkalendrar, båda väldigt nöjda. Jennifers paket idag var lite större än kommande, en samlarbok för Monster High samlarkort. Kommer komma en del kort i kalendern som hon kan fylla på med. Och Hampus fick lördagsgodis i sin. Min farmor och farfar som fixat kalendern till Jennifer och jag (med lite hjälp av Magnus) som fixat Hampus kalender. Perfekt att kunna dela upp det lite, annars hade det kanske blivit 1 kalender och att de fått paket varannan dag.
Jennifers kalender, en fin tavla men motivet kommer ju inte fram förrän när de närmar sig julafton. Den blev ganska så tung så jag vågade inte hänga upp den på väggen så den fick en plats på en hylla i Jennifers rum istället.
Hampus kalender, den fick iallafall hänga på väggen. Den blev inte lika tung, men den här är svårare att fixa då paketen måste vara väldigt små för att få plats i "fickorna".

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela