3:e Advent

Publicerad 2012-12-17 00:45:00 i Allmänt

Om 1 vecka är det jul!!! Jag som brukar tycka att December går så långsamt, och brukar hinna med massor av omgångar med att baka julgodis men i år vet jag inte vad som hände..... Det började långsamt och jag ville inte börja baka julgodis för tidigt, nu vet jag knapt om jag kommer hinna! Eller så illa är det ju inte, jag är hemma hela veckan men det är ju så mycket som ska fixas med nu. Och så en axel på det som inte alls funkar, lite svårt med planering och att fullfölja det man tänkt sig. Fixade iallafall julblommor idag, men de blev inte alls som jag tänkt mig för jag hittade inte mitt julblommorpynt. Vi skulle igentligen ha firat Sofie idag, men Jennifer hade kräkts på morgonen så vi fick ställa in det. Jätte tråkigt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela