Fredag

Publicerad 2012-12-07 13:58:07 i Allmänt

Härligt att återigen få vara ledig en fredag, och hela helgen för den delen med. Inga probelm att vänja mig vid det ;)
Och Magnus jobbar sin sista helg för det här året.... Låter ju bra iallfall.

Ikväll så ska vi fira min svägerska Pernilla som fyller år på måndag, men då hade hon tänkt ligga på stranden under en palm..... Jaja, vissa har det bra ;)
Ska bli jätte trevligt ikväll iallafall, härligt att jag inte jobbar som jag skulle ha gjort och får vara med ikväll. Plockar med mig två extra gäster ockå, mina systrar.
Min mamma skulle iväg på julfest med jobbet så jag hade lovat sen långt tillbaka att dom kunde komma hit ikväll då jag skulle ha jobbat till kl.20.
Nu löste det sig ju iallafall, och härligt att få sällskap när Magnus jobbar helg. Ikväll kommer som sagt Johanna och Jessica, blir kvar imorgon på dagen och bakar julgodis med mig och barnen. Sen imorgon eftermiddag så kommer Carro och Rachael hit och gör mig och barnen sällskap, och dom blir kvar till på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela