Fullt upp!

Publicerad 2012-12-31 00:25:00 i Allmänt

Här är det fullt upp, Magnus jobbade bara 2 dagar och nu har han varit ledig i 3.
Idag var vi iväg till Salem och hälsade på min morfar tillsammans med min mamma och moster och kusiner. Bytte lite julklappar och åt lunch tillsammans. Trevligt och alldeles lagom utflykt :)
Jennifer följde inte med oss, hon hade bokat lekdate med sin kusin sen innan. När vi kom för att hämta upp henne på vägen hem så blev vi erbjudna att stanna kvar och äta middag, jätte trevligt och vi tackade ja såklart!
Klockan var bara 16.00 så jag släpte av Magnus och Hampus där och åkte hem och hämtade upp träningsväskan. Som behövde dammas av rejält...... Senast jag tränade var någon gång i oktober.
Jag och Sofie hade bokat att vi skulle träna tillsammans och det var tur, annars hade jag aldrig kommit iväg. Trevligt med lite träningssällskap då vi var i gymmet.

Hos Nilla och Claes blev vi bjudna på risotto och kyckling, sen visade barnen upp en teater de hade övat in, den skulle vara på 11 kapitel (till Lasse-Majas detektivbyrå) men vi fick efter ca.30 min. avbryta vid kapitel 2. Klockan vara då närmare 21.00 och vi behövde ta oss hemåt. Nyår imorgon och då tor jag inte barnen vill sova tidigt, så lite sömn är nödvändigt.
Mycket trevligt med sånna spontan middagar, Tack så mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela