Helgen

Publicerad 2012-12-19 00:56:33 i Allmänt

Tror att jag missat att berätta om helgen...

Vi började med riktigt härligt fredagsmys hela familjen, händer inte ofta kan jag lova. Men så härligt, dock var jag ganska så förkyld men höll mig mer vaken än Magnus som somnade så fort filmen kom igång. Vi tittade på Madagaskar 3, rätt så rolig faktiskt :) Barnen verkade uppskatta en helkväll i soffan och att bara vara.

I lördags så blev det låång sovmorgon för mig, vilket verkade göra susen för förkylningen. Märkligt, den kom väldigt plötsligt men slog till ordentligt, och den gick över nästan lika fort.
Sen blev det lite inhandling av mat till kvällen ohc lämnade barnen till deras farmor där de sedan sov över.
Jag och Magnus bjöd Sofie och Nicke, våra vänner och även Magnus kusiner på middag och sen åkte vi in till stan och tittade på Raw comedy club. Blev sen ett par drinkar och en alldeles lagom lång kväll.
Var verkligen jätte trevligt, skönt att få komma iväg själva (utan barn alltså) man hinner pratat och umgås med sina vänner mycket mer då. Och så blir man ännu gladare när man kommer och hämtar barnen dagen efter :) Eller just den här gången så vara vi kanske inte fullt så glada, vi fick veta att Jennifer hade kräkts 2 gånger under morgonen.....

Jennifer var hemma i måndags men i skolan på tisdagen, hon hostar jätte mcyket och nu börjar jag tro att hon kan ha spytt av att hostat upp för mycket slem. Hostan verkar sitta väldigt djupt, får se hur vi gör imorgon om hon kanske får vara hemma då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela