Hemmamys

Publicerad 2012-12-26 16:17:00 i Allmänt

Nu har vi varit långlediga över jul, Magnus va,ledig 5 dagar i rad. Så länge tror jag knappt han var ledig i somras.
Men idag jobbar han, och även imorgon men sen ledig 3 dagar till.

Vi har hunnit fira jul med alla i släkten nu.
Julaftons förmiddagen här hemma med min mamma och mina systrar. Sen vidare till Magnus syster med familj och firande med Magnus släkt.
Julbord, tomte, julklappar och spel. Väldigt trevligt :)

Juldagen var vi hemma, pappa och hans fru kom över på lite glögg och sen kom min farmor och farfar över på middag.
Sen slappa vi i soffan och passa på att njuta av sista lediga dagen.

Idag jobbar Magnus 13-00.30 och lika imorgon. Jag och barnen har pysslat med deras julklappar, byggt massor av lego.
Nu tittar vi på nya film och vilar lite, blivit många sena kvällar nu så barnen är lite trött.
Magnus körde på shorts den här julen......
Mycket julklappar har det blivit.
Dukat för julmiddag hos Magnus syster
Litet julbord hos oss igår, alldeles lagom många rätter. Sen blev det ost och kex och julgodis efter maten och julklappsutdelning.
Legobygge idag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela