Julgodis

Publicerad 2012-12-11 14:00:00 i Allmänt

Här hemma bakades det julgodis under helgen. Minsa systrar som här fredag - lördag och under lördagen sen så bakade vi tillsammans. Dels så fick dom lite med sig hem men framförallt så bakade vi till vi ska fira jul med min släkt på mammas sida. Vi ska vara här hemma då och äta lite plockmats lunch och sen blir det fika. Blir redan den 22:a i år, men så blir det ibland om man ska få ihop det med många inblandade. Tror att vi blir 15 stycken då om jag inte räknat fel. Men på julafton så kommer min mamma och mina systrar över någon timme på förmiddagen och äter brunch med oss. Ska bli jätte mysigt. Lite bilder från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela