Så va det gjort!

Publicerad 2012-12-27 16:44:24 i Allmänt

Vi hade inbrott i källaren någon gång under veckan innan jul, upptäckte det sent på fredagskvällen. Idag har alla haft öppet så nu har jag fixat med att anmäla det till försäkringsbolaget och till våran hyresvärd.
Svaret från hyresvärden/kvartersvärden var väl inte det bästa, vi får ta tag i det efter alla jul och nyårsledighet då alla är tillbaka igen. Vi var flera som hade haft inbrott och det känns som om vi vill få det fixat NU! Han bad oss flytta allat som var värdefullt så länge.....
Som det är nu så är det inga svårigheter för den som vill att komma in och plocka på sig ännu mer.
Det possitiva var väl att han insåg at tdte är ett stort problem, jag sa att detta är 3:e gången vi har inbrott sen vi flyttade hiot för 6 år sedan. De ska ta tag i att försöka utöka säkerheten så det blir svårare att ta sig in. Men då det är flera lås så verkar det som om de som gjort inbrott bor i huset.
Som när Magnus cykel blev stulen och någora veckor senare stod fastlåst i cycklestället utanför oss men med ny sadel och nytt lås.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela