Soffläge

Publicerad 2012-12-22 19:42:42 i Allmänt

Gästerna kom sraxt före kl.13 och åkte 17.30
Blev några bortfall pga sjukdom så vi blev inte så många, men en lugn och jätte trevlig dag har vi haft.
Skönt när man vet att vi alla hjälps åt, mer tid då att sitta och umgås :)
Lite julklappsutdelning blev det också.
Barnen fick av min morfar (som tyvärr var sjuk men vi hade köpt julklappen och vi fick ge den idag) Nintendo Wii konsoll med Mario Cart, nu är det precis inkopplat och väldigt uppskattat!
Av min mormor så fick barnen biljetter till Disney ön Ice, vi ska gå hela familjen och titta på det nästa lördag. En mycket uppskattad julklapp av Jennifer, Hampus har aldrig gått på det tidigare men jag tror han kommer gilla det.
Av mina kusiner fick de lego, Friends till Jennifer och Star Wars till Hampus. Precis vad de önskat sig.
Jag fick ett halsband av min kusin, en sten sätt i hänger. Inte vilken sten som helst, en bit av Råsunda! Hon är så duktig och påhittig, hon har lackat den och fixat och resultatet blev jätte bra! Bild kommer senare :)
Jag och Magnus fick en Triss adventskalender av min mormor, så vi har att sysselsätta oss med :)
Så om ni får en hälsning från Thailand om någon vecka så vet ni hur det gick ;)

Nu ska jag återgå att bara slappa i soffan, min nacke värjer mer än vanligt. Förmodligen började jag slappna av ordentlig när dom gick och jag visste att vi inte har några mer måsten förrän julafton.
Bortsett från att slå in julklappar då, men de har jag till och med sparat en del med mening. Tradition att slå in julklappar den 23e december och uppesittarkväll med Bingolotto.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela