brrrr....

Publicerad 2012-02-10 09:23:30 i Allmänt

-20 när jag var och lämnade barnen idag, så kallt så det gjorde ont i kroppen. På med varma sockor när jag kom hem men har fortfarande inte tinat upp.

Ska ta och börja fundera på packning också, Som sagt Kick off i helgen och jag har inte riktigt koll på vad jag ska ha med mig. Nämnde för min kollega igår att jag inte hade börjat fundera på vad jag skulle ha på mig under middagen, hon såg helt förvånad ut ;) De flesta började tydligen planera förea veckor innan och många ansträngde sig riktigt ordentligt. Så nu fick jag ju lite panik, har haft 2 olika klänningar i tanken men inte tänkt så mycket mer på det. Har nu hängt fram dom och så ska jag fundera lite. Undrar om jag kan ha någon annan klänning som är lite roligare?
De jag har är 2 helsvarta, en lång och en kort. Men jag tänkte att man kan ju ha lite smycken, ska leta fram min festväska, skofronten ser dock lite trist ut men ska se vad jag kan hitta.
Kan man ha kort svart klänning och lila pumps tro? Hmmm.... nej nu måste jag nog ta tag i det här på riktigt!!!!
Locktången tänktej ag iallafall packa ned, den används alldeles för sällan.



Den långa svarta klänningen, vet att jag lagt upp den hä bilden tidigare. Köpte den inför en 40-års fest och sen tror jag inte att jag använt den igen. Jätte fin och ska absolut bli använd fler gpnger, MEN problemet är att jag inte vet vad jag ska ha för skor till. Jag måste shoppa skor!

Dn andra hittar jag ingen bild på och kameran ligger på laddning.


Nu hittade jag bild på klänningen när jag satt och kikade på lite annat
Men av någon andledning så kan jag int ladda upp bilden här på bloggen..? Länk finns HÄR


Termobyxorna ska med också! Vi ska tydligen ha en utomhusaktivitet som våra leverantörer har prnat. 3,5 timme är det planerat att det ska ta, och huvudbonad kommer vi få på plats.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela