Jag är inte helt med

Publicerad 2012-02-28 23:53:56 i Allmänt

Har varit riktigt slut sista riden, ett besök hos läkaren igår efter att ha jobbat 1,5 timme istället för 6 timmar igår. Så nu har jag sjukskrivit mig resten utav veckan, inflammation i musklerna i nacken och axlar/skuldror. Förhoppningsvis så kan jag jobba enligt schemat nästa vecka. Har verkligen känt mig trött och orkar inte göra så mycket. Gjorde som läkaren sa och vilade, låg i sängen till kl.13 idag!

Hade iallfall en hälrlig helg, först middag hos Emilie och Joel i fredgas. Jätte trevligt, hälrigt att bara jag och Magnus kom iväg då vi fixade barnvakt.
I lördgas var jag på tjejkväll med god mat, MELLO, trevligt sällskap och sen blev det utgång här i väsby för några av oss. Jätte trevligt men man kanske skulle gått hem lite tidgare för att va lite piggare under söndagen.....
I söndags så fick vi först fika/lunch besök av pappa och Annelie sen blev det lite shopping i Täby och sen firade vi min mamma som fylde år.

Nej nu ska jag återgå till att vila :)
Lediga hela familjen onsdag och torsdag, kanske hittar på något kul då. Får se bara vad jag orkar med.

Måste ju meddela att det blev årets första balkonghäng idag :) jag och Jennifer satt ute och fikade och pysslade i någon timme. Jätte mysigt, strålande sol och när vi kom ut dit så var det straxt över 30 grader. Fick öppna upp ett fönster lite så vi fick in lite frisk luft och då hamnade temperaturen på behagliga 20 grader.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela