Jahaja, ensam ikväll med

Publicerad 2012-02-29 22:21:36 i Allmänt

Jag blev ju hemma idag då jag är sjukskriven veckan ut och Magnus hade ledig dag. Blev ju tandläkarbesök för Jennifer, vilket hade gått jätte bra :) jag passade på att vila ut lite då, sen var det full fart här hemma igen då dom kom hem runt 12 tiden.
Jennifer hade simskola under eftermiddagen så det blev lite bad för alla utom mig. Jag tog en hälig promenad i solen ned till centrum, shoppade en tröja till mig själv och sen mötte jag upp Magnus och Hampus och gick tillbaka till badet.
Magnus åkte in till stan för att spela poker, så bara jag och barnen hemma ikväll.

Imorgon är vi också lediga hela familjen, härligt! Blir teater imorgon förmiddag och sen får vi se om vi hittar på något mer. Kanske jag ska ta med mig Jennifer på bio? Känns väl som en lagom lugn aktivitet ;)
Ska iallafall lyxa till det lite till middagen imorgon, pepparbiff, kanske potatisgratäng och någon god sås och så ett glas rött. Sen jobbar ju Magnus hela helgen, börjar bli så less på våra arbetstider.
fixade lekdate till Jennifer på lördag och blev då även bortbjuden på middag, trevligt :) så slipper man sitta själv här hemma och titta på mellon och laga middag som barnen ändå ratar....

Nu tror jag att jag ska gå igenom lite kläder som jag rensat ur barnens gardeober, kanske kan få ut lite på Tradera ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela