Missade ju

Publicerad 2012-02-10 12:04:41 i Allmänt

var så mycket med kalas och sånt så jag missade ju att visa vad jag blev bjuden på.
Jag ochc Magnus firade 9 år tillsammans den 26 Januari (en torsdag), dagen efter Jennifers födelsedag. Vi jobbade båda två och gick precis om varandra men på fredagkvällen när jag kom hem från jobbet så hade Magnus förberett en underbar middag :)



En skaldjurssoppa på egengjord hummerfond och färska räkor i, färsk hummer med dillmajonnäs och smördegskrustad med skagen. Helt underbart gott!
Till det så blev det Champagne, äkta såklart :)

Ser ni presenten också? Jag fick ett jätte fint armband av Magnus som jag hade önskat mig.



Hittade den här bilden occkså :)
Den är nog fårn veckan efter, jag och Jennifer hade en myskväll och tittade på tv. Vi hjälptes åt och gjorde fruktspätt som vi rullade i rostad cocos. Jätte gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela