Slapp förmiddag

Publicerad 2012-02-29 10:54:22 i Allmänt

Magnus är iväg med barnen, Jennifer hade tid hos tandläkaren nu på förmiddagen. Själv passar jag på att bara vila, gör som läkaren sa och verkligen försöker ta det lugnt. Tror själv inte att jag inser hur mycket jag behöver vila för att få bort det här, men hoppas att det är borta till på måndag. Är det inte det så kommer jag nog gå till läkaren och höra efter om jag borde vara delvis sjukskriven även nästa vecka, men får så dåligt samvete då om jag är borta från jobbet mer.... Aja, jag tror att det här är första gången som jag är borta från jobbet pga. min nacke, igentligen så skulle jag nog ha varit hemma vid fler tillfällen men jag brukar bita ihop, ta några värktabletter och försöka ignorera värken när jag är på jobbet. Så det  väl därför det blev så här nu.

Jag skulle behöva en resa, någon som vill bjuda mig?  
Har hittat den perfekta resan HÄR jag och min mamma är väldigt sugna på att åka.  
Gillar Solresors Träningsresor, de verkar vara lagom mycket, man kan vara med på det man vill och det är ingen hälsoresa med bara veganmat hehe....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela