Torsdag

Publicerad 2012-02-09 13:38:06 i Allmänt

Snart helg igen :)  Ledig fredag och sen Kick off på lördag - söndag. Lite jobb på söndag också men den dagen kommer nog gå ganska så snabt.

Igår blev det badhuset, vi kom dit en stund innan Jennifers simskola började så hon också fick vara med och bada lite på äventyrsdelen. Hon har blivit jätte duktig på att simma nu och är inte allas rädd för att få vatten i ansiktet, hoppade från kanten föera gånger :)
Hampus helt orädd som vanligt!

Idag kom jag iväg och tränade efter att ha lämnat i skola och på dagis, jätte härligt. Sen har det blivit lite fixat här hemma, börjar inte förrän kl.16.30 idag! Gillar inte de nya tiderna, har säkert sagt det förut men den extra timmen vi har öppet nu varje dag gör skillnad.

Nej nu ska jag fixa det sista här hemma inna ndet är dags att börja gå ner till tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela