Trottsålder....

Publicerad 2012-02-23 22:46:37 i Allmänt

Oj vad Hampus testar gränser, säger emot, springer iväg, vägrar lyssna... jag listan kan bli lång!
Jag som har varit så slut nu sen i tisdags då jag hade en riktigt jobbig vecka på jobbet som avslutades i måndags kväll, hade behövst lite lugn och ro men det har jag då inte fått.
Nu sover han iallfall sen någon timme tillbaka, men han vägrade att sova i någon säng så han ligger på golvet...

Igår så hade vi en trevlig förmiddag på Lek & Bus med Nilla och Oscar, killarna röjde gärnet och var totalt orädda :) Själv blir jag jätte nojjig på sånna ställen, och inte bara vad gäller Hampus. Oscar hade någon stil när han skulle klättra över vissa hinder så han körde huvudet före, jag blir ju jätte nervös. 

Imorgon blir det dagis iallafall för Hampus, känns som om han kan behöva det så han får göra av med alla extra energi som han verkar ha. Idag blev det inte mycket gjort, men han verkade trött hela dagen.

Nu ska jag nog ta och komma i sägn så jag vaknar upp pigg och utvilad imorgon. Har inte allas kännt mig på topp idag, nästan lite små febrig, jätte ont i nacken, lite ont i halsen osv.... fick ställa in kvällens barngympa :(
Imorgon så ska jag vara bra, vi har barnvakt och ska bort till vönner på middag och det vill jag inte ställa in.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela