Vinter

Publicerad 2012-02-03 11:09:00 i Allmänt

Så kom vintern tillslut, och rejält kyligt blev det! Jag tycker det är jätte härligt med snön, men på mornarna när det är närmare -20 när vi lämnar på dagis och skola då är det inte så kul. Okej med -5 och sol men som det varit nu så är det för kallt!
Var inne och kikade på aftonbladet, såg översta rubriken om att det är jätte halt på vägarna och massor av olyckor. Tänkte att då tar jag väl pendeln idag då till jobbet. Spelar igentligen inte jätte stor roll förutom att jag kommer bli ca.30 minuter senare hem till Lotta för att hämta barnen ikväll om jag åker komunalt.
Rubriken nedanför på Aftonbladet, Kaos i tågtrafiken, passagerare fast i tunnel i 3 timmar!
Jaha..... Då återstår frågan, bil eller tåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela