7 år

Publicerad 2012-01-31 22:11:22 i Allmänt

Har varit lite mycket sista veckan, både hemma och på jobbet så jag har inte ens haft ork att ladda över fotona som jag hade tänkt göra.
Här kommer några bilder från Jennifers födelsedag när vi väcker henne med frukost på sängen



Frukost brickan, så som Jennifer vill ha den :) Hembakad bröd med leverpastej och gurka, hembakad semla och oboy.



Nyvaken tjej, med sängen full av paket.



Lillebrorsan tittar på när syrran öppnar paket, sötnos!



Zhu zhu hus, var väldigt populärt :)



Zoobles som hon hade önskat sig, minsta paketet och bland de bästa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela