inte min dag

Publicerad 2012-01-26 23:16:07 i Allmänt

Inte när dte gällde bloggen ialla fall. Tänkte först logga in för att lägga över flera bilder från gårdagen och vår nyblivna 7 åring :) Men bloggen låg nera.... Kom sedan in på bloggen men efter att ha skrivit en del så försvann allt....
Nu tar jag och stänger ned istället och går och lägger mig.
Blev en extra dag på jobbet idag då det har varit en del sjuka, imorgon jobbar jag 12-19 så det är lika bra att komma till sängs i tid så jag är pigg imorgon.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela