Kalas igen

Publicerad 2012-01-22 22:39:36 i Allmänt

Idag har det varit släktkalas här hemma, fullt hus kan man ju säga :) Blev nog närmare 30 stycken då de flersta kunde komma, vi skulle behöva störra så alla får plats ordentligt!

Jennifer verkar vara jätte nöjd över båda kalasen :)




Vi bjöd på lunch, man fick plocka ihop sin egen cesarsallad. Verkade uppskattat för maten gick åt :)

Barnen åt pannkakstårta.
Missade att kolla batteriet i kameran så jag fick ladda det mitt under kalaset då det tog slut. Fotade pannkakstårtan med mobilen.



Sne blev det hembakade semlor som Jennifer hade önskat.





Jennifer fick mpnga fina presenter, jätte nöjd var hon!
Hon hade önskat sig Zhu zhu, Littles pet shop, zoobles, pyssel och kläder, allra hellst onepice.

Nu ska vi se om jag kommer ihåg vad hon fick...
Zhu zhu princess sett, säng till zhu zhu, squinklies (eller så hette det något liknande, hon fick sånna även igår och har nu ca.50st. :) ) littels pet shop, Belle ville tillbehör, presentkort på SF bio, fina kläder som leggings med matchande topp, kjol, nattlinne och 3 onepice, vårjacka och pyssel.







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela