kalas

Publicerad 2012-01-22 00:16:09 i Allmänt

Idag har vi haft barnkalas för Jennifer, det blev ett nästan 2 timmar långt besök i bowlinghallen :)
10 tjejer, de flesta från Jennifers klass och parallelklass och kusinen plus bästa kompisen från dagis. Alldeles lagom många, och roligt hade dom :)
Först bowlade de i 1 timme, gick riktigt bra för dom allihopa, sedan blev det korv och fika i klubbrummet. Jennifer fick många fina presenter av sina kompisar och så avslutade dom med att köra limbo... Limbon urartade lite smått i något hysteriskt skrattanfall/hopptävling.
Alla tjejer verkade jätte nöjda när kalaset var slut och det var dags att gå hem.

Alva hängde med hem hit efter kalaset och sover nu här, imorgon så ska vi ha släktkalas så då kommer resten av släkten. Får se hur pigga tjejerna är då...?
Sofie var med på kalaset och hjälpte till, jätte skönt för min del då Magnus jobbade. Jag och Sofie var i köket och pratade och jag höll på att fixa iordning en tårta till imorgon. Tjejerna hade gått och lagt sig i varsin säng (Hampus sover hos mormor) och det var så tyst och lugnt. Sen skulle jag bara gå för att titta till dom, men var helt säker på att de sov. Men det gjorde dom ju inte.... De satt under Jennifers täcke med en ficklampa och fnittrade, där hade de då suttit bra länge och vi hade inte hört någonting.
Tillslut så somnade de iallafall, Jennifer gick och la sig i Hampus säng. Får se hur länge de sover imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela