Pelle svanslös

Publicerad 2012-01-02 21:08:39 i Allmänt

Idag var fösta dagen som vi kunde ta oss hemifrån med Jennifer sen juldagen, dte var efterlängtat.
Nu har hon hållt sig runt 37.0-37.5, normalt så har hon 36.6 så helt återstäld är hon inte men verkligen på rätt väg. Pigg är hon, men man märker att hon behöver lite små pauser, aptiten är inte tillbaka ännu.

De ringde från Astridlindgrens barnsjukhus idag också, vi ska tillbaka inom 1 vecka på ultraljud. Sen om ca.2 månader så blir det kontraströntgen. Efter det så blir det uppföljning på Astridlindgrens barnläkarmottagning här i Upplands Väsby.
Det märkliga är att ingen har hört av sig från Löwenströmska ännu.... De skulle också skicka prover på lab och återkomma om det var något. 


Vi besökte iallafall Pelle Svanslös hus idag i Uppsala, åkte dit med Nilla och barnen. Det var trevligt och alldeles lagom stort. Barnen lekte, de fick klä ut sig till katter, leka i Pelle svanslös kvarter som var jätte fint uppbygt. De var sagostund precis när vi kom och sen fanns ett Bio rum på nedervåningen i anslutning till cafét.
Mycket trevligare än ett stort lekland.

Ska se om jag fick några bra bilder med kameran, barnen är ju inte stilla :)

Nu ska jag se på film och bara vila, min axel är jätte dålig. Har fått någon inflammation och kan inte röra armen just nu, ont gör det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela