Tillbaka till rutinerna

Publicerad 2012-01-10 13:07:15 i Allmänt

Idag började skolan och dagis, de hade studiedag igår. Har varit skönt med lov, tyvärr väldigt synd att Jennifer var sjuk större delen av tiden så vi inte hann göra så mycket roligt som vi tänkt oss. Men nu ska det bli skönt att komma tillbaka till någorlunda rutiner, iallafall för barnen del. Jag och Magnus som jobbar olika tider så blir det ju aldrig riktigt några rutiner.

Julkartongerna står här uppe men Magnus har jobbat så mycket sista tiden så vi har inte hunnit få bort allt. Kartongerna behövdes gås igeom innan vi kan plocka ned allt som står uppe, var en enda röra i dom. Mycket som vi säkert kan göra oss av med då de år efter år bara ligger i kartongerna. Väntar in att barnen somnat ikväll så ska vi sätta igång och röja, Magnus har sin lunchvecka nu så nu kommer vi vara hemma tillsammans under kvällarna.
Jag har fått problem med min ena axel och har haft lite svårt för att göra vissa saker, så frustrerande... Jag får inte anstränga den, inga tyngder men jag ska görna röra på axeln mycket samtidigt som det hela tiden värker. Inte lätt att få ihop det. Tydligen så kunde ta upp till 1-2 år innan det försvann, hoppas att värken inte är konstant under tiden!

Ska bli skönt att få bort allt iallafall, jag älskar julen men nu är den över.
Nu siktar vi in oss på Jennifers kalas :) Planeringen pågår för fullt, ska bli jätte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela