Trevligt besök

Publicerad 2012-01-20 21:55:27 i Allmänt

Kom på att jag inte lagt in bilder från besöket vi fick av Carro och Rachael när de var här i Sverige över jul.
Alltid lika trevligt att träffa dom, hoppas att vi snart kommer iväg till Dublin igen. Just nu så sattsar vi på den 6 september i år, kombinera att fira Magnus födelsedag och Sverige spelar landskamp mot Irland i fotboll då :)



Här spelas det spel, Hampus fick Ballongspelet i Julklapp av Carro och Rachael. Mycket uppskattat och spelats många gånger redan :)



Stackars liten, Jennifer var som dåligast när de var på besök men kämpade verkligen för att få vara med. Med några alvedon så orkade hon hålla sig uppe och spela lite spel iallafall. Sen blev det besök hos läkaren.



Hampus tar på sig rätt utrustning för ett parti Laban yatzy :)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela